Platforma stawia na rozwój przewodnika TV w Internecie i na urządzenia mobilne
W związku z wycofaniem się ze współpracy i ogłoszeniem upadłości przez partnera strategicznego, spółkę Media Marketing Distribution (MMD), Cyfrowy Polsat podjął decyzję o zawieszeniu wydawania magazynu "tv2TYGODNIK" w formie papierowej z początkiem czerwca br. Platforma wprowadzi spersonalizowany elektroniczny przewodnik telewizyjny oraz aplikację z programem TV na urządzenia mobilne.
Po ogłoszeniu upadłości przez firmę MMD odpowiedzialną za produkcję i pozyskiwanie reklamodawców, Cyfrowy Polsat nie widzi aktualnie możliwości dalszego wydawania "tv2TYGODNIKA" w formie papierowej. Jak dotychczas żaden inny podmiot nie podjął się realizacji projektu w takim zakresie.
Decyzję o wstrzymaniu wydawania "tv2TYGODNIKA" podejmowaliśmy z wielkim trudem, zwłaszcza że chęć jego otrzymywania zadeklarowało aż 1,5 miliona naszych Abonentów. Niestety nasz strategiczny partner, spółka MMD, nie wywiązał się z umowy, nie generował oczekiwanych przychodów reklamowych i finalnie ogłosił upadłość. Celem uruchomienia "tv2TYGODNIKA" było zwiększenie satysfakcji abonentów z naszych usług oraz zaproponowanie im narzędzia ułatwiającego korzystanie z oferty platformy. Cyfrowy Polsat nigdy nie dążył do rozwoju działalności na rynku prasowym, dlatego nie widzimy aktualnie możliwości kontynuowania projektu samodzielnie. Zgodnie z naszą długofalową strategią stawiamy na rozwój usług internetowych - mówi Dominik Libicki, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu.
W zrealizowanych badaniach "tv2TYGODNIK" został bardzo dobrze oceniony przez abonentów Cyfrowego Polsatu. Dla ponad 95% stanowił wzbogacenie i dodatkowe uzupełnienie oferty platformy. Czytelnicy docenili nie tylko atrakcyjną treść, ale także przejrzystą i przyjazną formę graficzną. 80% respondentów odebrało pojawienie się tytułu w domu jako wyraz dbałości o klienta. Dla takiego samego odsetka odbiorców "tv2TYGODNIK" stał się jedynym wybieranym przez nich magazynem telewizyjnym. Co ważne, w 65% domów był czytany przez wszystkich członków rodziny.
Tak pochlebne opinie na temat "tv2TYGODNIKA" świadczą o jego dużym potencjale wzrostu. Będziemy pracować nad wznowieniem magazynu w nowym kształcie, co uwarunkowane jest nawiązaniem współpracy z wiarygodnym, rzetelnym i doświadczonym w prowadzeniu tego typu projektów prasowych partnerem - dodaje Dominik Libicki.
Jednocześnie z uwagi na coraz większą popularność urządzeń mobilnych i rosnące zapotrzebowanie na dostęp do usług elektronicznych, Cyfrowy Polsat już w czerwcu br. udostępni swoim klientom spersonalizowany elektroniczny przewodnik po programach dostarczany bezpłatnie na skrzynkę e-mail użytkownika.
Natomiast w drugiej połowie roku uruchomiona zostanie bezpłatna aplikacja z programem telewizyjnym na urządzenia mobilne, takie jak iPhone'y, iPady oraz wszelkiego rodzaju tablety i smartfony.
Obecny serwis internetowy Cyfrowego Polsatu dostępny pod adresem www.cyfrowypolsat.pl oferuje bogaty przewodnik telewizyjny po ponad 350 polskich oraz zagranicznych kanałach telewizyjnych, a co miesiąc odwiedza go ponad milion użytkowników.
Źródło: Cyfrowy Polsat
Cyfrowy Polsat widziany oczami Abonentów. Największe źródło informacji o Cyfrowym Polsacie.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Blog
(1)
Cyfrowy Polsat Technology
(1)
Familijny HD
(1)
HD5000
(1)
HDTV
(2)
ICOK
(2)
Infolinia CP
(1)
IPLA
(1)
Mini HD
(1)
MPEG-2
(1)
MPEG-4
(1)
Napisy
(1)
Nowy Cyfrowy Polsat
(4)
Oferta Programowa
(10)
Pakiety
(2)
Płatności
(1)
Problemy techniczne
(1)
Seriale
(1)
System kodowania
(1)
Telewizja Polsat
(1)
TV Mobilna
(1)
Usługi dodatkowe
(2)
VOD
(4)
Warunki Umowy
(2)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz